יום שישי, 15 ביולי 2011

זה לא דיון על סקסיזם ברשת

ברשימה אליה אני מכותב נשלח לינק לקומיקס המתאר כיצד, לדעתה של הכותבת, ייראו כל הדיונים על סקסיזם ברשת (ובחיים האמיתיים) אי-פעם, תמיד, לנצח, לא משנה מה. מכיוון שאני חובב גדול של דעות קיצוניות, החלטתי... לשכתב מעט... את הקומיקס הנ"ל. מומלץ לקרוא לאור הקומיקס הקודם. תהנו (ותודה להדר עם העריכה). 


Sexism Online

Grab This Widget

4 comments:

אבי אמר/ה...

מבריק, משעשע שמקשרים אלייך מבלוג פמיניסטי, ואני בספק שגם הכותבת המקורית יודעת מה קרה עם הדודל שלה...

Itai Greif אמר/ה...

מקשרים אליי מבלוג פמיניסטי?

memyselfi אמר/ה...

אאוץ, פשוט שחטת את הקומיקס המקורי והפשטת אותו מכל תוכן (או הגיון, אם לפי דעתך בסוף הנשים בוכות כי אין מי שידבר על סקסיזם, אז למה הן לא מדברות? למה הן צריכות אותך? ניראה שלמישהו כאן יש את תסביך האביר על הסוס הלבן..)

Itai Greif אמר/ה...

שלום, וברוכה הבאה לבלוג. ההפשטה מתוכן היא כמובן פארודיה. בגלל שאני מתנגד לתוכן המקורי.

אני לא יודע אם זה ברור מהקומיקס וסגנון הציור, אבל מי שבוכה בסוף הם הגברים; הנשים לא בוכות, הן סתם עצובות, וזה לא בגלל שאין מי שידבר על סקסיזם, אלא בגלל שהקיצוניים משתלטים על הדיון. שוב פעם.

הקומיקס המקורי הרי מדבר על דיון על סקסיזם ברשת, וטוען שכל דיון על סקסיזם ברשת מיד גולש לקיצוניות מהצד הגברי. אני רציתי להראות שהוא גולש לקיצוניות גם מהצד הנשי, ובמיוחד הקומיקס הזה היה דוגמה מצוינת לסוג ההשתקה שמגיעה מהקיצוניות מהצד הנשי.

לדוגמה, את - קוראת את הקומיקס, תוקפת אותו על-ידי זה שאת משנה את התוכן שלו, ואז מאשימה בהאשמת אד הומינם שיש לי תסביך כלשהו, במקום להתייחס לתוכן האמיתי של הקומיקס.

הוסף רשומת תגובה